ESCALAR A LOURDES: EL TRIANGLE DEL CILINDRE

Aquesta pàgina recull opinions únicament personals que als que no em conegueu potser no us interessen.
Podíem fer un microbús i anar a Lourdes a veure si cura als companys però hem decidit, que fet a fer, era millor anar al Triangle del Cilindre o per la Canalla de Sant Llorenç de Montgai.
Hem anat en Lluís Olòndriz, el meu company d'escalada habitual, que van operar del menisc encara no fa un mes. Ahir quan li vaig dir que anava a escalar em va dir que volia venir a caminar. Resulta que ha portat l'arnès i els peus de gat. Finalment s'hi ha posat i ha volgut fer la darrera tirada de primer. És un matxote. Ho passava malament sense poder escalar. Enhorabona. Pensàvem que estaria dos mesos i mig aturat i avui ja ha començat.
També ha vingut en Sergi Gàmiz que fa un any i dos mesos va tenir una lesió quan anava a escalar i des d'aquell dia no havia pogut fer res. Avui s'ha tornar a encordar.
Ara enteneu perquè el tema de l'autocar a Lourdes??

Aquesta via la vam reequipar en part el Lluís Olòndriz i jo fa 4 anys.
Pensàvem en aquella frase del Guillem Àrias que obria vies per quan es jubilés. El Lluís ja s'ha jubilat, el cabró, i ha pogut fer realitat la frase.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

ESCALADA ESPORTIVA A SOLIUS: ROCA PONÇA

LA GORRA MARINERA: VIA SARGANTANES

VIA JR - EL QUE TE COMPANYS TE UN TRESOR